هوا


من 2 را دوست دارم

نظرات 5 + ارسال نظر
نفس یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 13:29

منم2و5ودوس دارم

ایدا چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 11:35

3

منممممممممممم

mona سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 21:09 http://3noghtestan.blogsky.com

سلام ~~~~~~~~$$$$
~~~~~~~~~~..$$**$$
~~~~~~~~~...$$$**$$
..دوست خوبم.. $$$~~~'$$
~~~~~~~~$$$"~~~~$$
~~~~~~~~$$$~~~~.$$
من آپمممم ~~$$~~~~..$$
~~~~~~~~$$~~~~.$$$
یه ~~~~~~ $$~~~$$$$
~~~~~~~~~$$$$$$$$
~~سری~~~~$$$$$$$
~~~~~~~.$$$$$$*
~میزنی~$$$$$$$"
~~~~.$$$$$$$....
~~~$$$$$$"`$
~~$$$$$*~~~$$
~$$$$$~~~~~$$.$..
$$$$$~~~~$$$$$$$$$$.
$$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$
$$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$
$$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$
3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$
~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$
~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$
~~~$$$$~~~~~~~$$~$$"
~~~~~$$*$$$$$$$$$"
~~~~~~~~~~````~$$
منتظرحضورسبزت هستم.'$
~~~~~~~~..~~~~~~$$
~.........~نظــــــــر~~~~$$
~~~~~~~~~~~~~~~$$
~~~~~یـــــــادت نره~~~$$
~~~~~~$$$$$"~~.$$
~~~~~~~"*$$$$

الااااااااااان میام اجیییییییییییییی

mona سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 17:31 http://3noghtestan.blogsky.com

بستگی داره به حال و هوای خودم

اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووویییییییییییییییلللللللللل

sara جمعه 9 خرداد 1393 ساعت 12:33

2

عجببببببببب سلیقه ای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد